|
Библиотека
Воеводина ... Главная страница Економічна
Енциклопедія
А-Я .. А
Б В Г
Д Е Є
Ж З І
К Л М
Н О П
Р С Т
У Ф Х
Ц Ч Ш
Щ Ю Я
|
|
Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления. |
АНОМАЛЬНИЙ [АНОМАЛЬНЫЙ] - непра-вильний. той, що не відповідає певним нор-мам, правилам. АНОМАЛЬНИЙ СВІЧ [АНОМАЛЬНЫЙ СВИЧ] (від англ. switch - перехід, переведення) - переведення інвестицій з однієї операції з цінними паперами в іншу з метою одержан-ня прибутку від умілого використання си-туації, що склалася внаслідок зміни кон'юн-ктури ринку. АНОМІЯ [АНОМИЯ] - соціальна нестабільність, що склалася внаслідок зменшення поваги до соціальних норм і цінностей (напр., зниження в Україні попиту на російські цін-ні папери внаслідок політичної нестабіль-ності в її окремих регіонах). АНОНІМ [АНОНИМ] (грец. anonimos - без-іменний) - 1. Автор листа, повідомлення, твору, який зумисно приховує своє ім'я. 2. Твір без зазначення імені автора. АНОНІМНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО [АНОНИМНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО] - акціонерне товариство з акціями на пред'явника. АНОНІМНИЙ [АНОНИМНЫЙ] -той (те), що без прізвища автора. АНОНІМНИЙ РАХУНОК [АНОНИМНЫЙ СЧЕТ] - банківський рахунок, який дає пра-во виконувати будь-які операції на рахунку, розпоряджатися коштами його без встанов-лення банком особистості вимагача. Ото-тожнення людини, яка має таке право, від-бувається з використанням номерів, кодів, паролів. Найбільшого поширення набув ни-ні номерний рахунок, коли його уповнова-жена особа ідентифікується за допомогою номера, що вказаний у документі, виданому банком клієнту, про факт укладання догово-ру номерного рахунку. АНОНС [АНОНС] (фр. annonce - об'ява) - попереднє коротке повідомлення, узагаль-нення про проведення окремої широкомас-штабної акції (напр., попередня реклама торгового ярмарку, виставки, видовищних акцій, концерту, спектаклів, зборів тощо), яка має відбутися найближчим часом, зі стислим викладом змісту. АНОТАЦІЯ [АННОТАЦИЯ] (латин, annotatio - зауваження, помітка) - короткий виклад змісту книги, статті, розробки, звіту тощо. Розміщується на звороті титульної сторінки або у каталожній картці. Мета А. полягає в ознайомленні читача з завданням і резуль-татами розробки. Може використовуватись при реферуванні, рекламуванні наступних видань. В А. зазначається, для якого кола споживачів (читачів) призначається робота. АНТАГОНІЗМ [АНТАГОНИЗМ] (грец. antago-nisma - суперечка, боротьба) - суперечно-сті, що характеризуються найгострішою бо-ротьбою і непримиренністю поглядів угру-повань, певних сил. |
|