Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
ШЛЯГЕР [ШЛЯГЕР] - 1. Модна
популярна пісня, мелодія. 2. Пере-носно - будь-яка рекламна новинка.
ШЛЯХЕТНІСТЬ [ШЛЯХЕТНОСТЬ]
- вишуканість у повод-женні, поведінці, діях, манерах; лицарство.
ШОДЗИНКА [ШОДЗИНКА] - регулювання
(зменшення, збільшення чи переміщення) кількості робітників на різних
ділянках виробничого процесу з метою регулювання обсягів випуску товарної
продукції на ринок шляхом впорядкування і перерозподілу ро-бочої сили
в умовах зміни торгової кон'юн-ктури (збільшення чи зменшення попиту).
ШОКОВА ТЕРАПІЯ [ШОКОВАЯ ТЕРАПИЯ]
- комплекс радикальних заходів, спрямо-ваних на оздоровлення економіки,
що супроводжується тимчасовими негативними явищами: стрімким зростанням
цін, па-дінням зайнятості тощо.
ШОМАЖ [ШОМАЖ] - страхування
втрат прибутку та інших фінансових збитків, що виникають внаслідок зупинення
вироб-ництва через стихійні лиха.
ШОП-ТУР [ШОП-ТУР] - організована
зарубіжна поїздка за намі-ченим маршрутом, переважно з метою придбання
товарів, як правило, для подаль-шого їх перепродажу.
ШОУ [ШОУ] - 1. Вистава розважально-концертного
жанру. 2. Пе-реносно - природна демонстрація чогось малоймовірного з метою
рекламування, з викликом комусь.
ШОУЇНГ [ШОУИНГ] - термін
рекламного бізнесу, що означає межі охоп-лення певної місцевості, автотраси
засобами реклами, розміщеної на плакатах, щитах, панелях. Нормою охоплення
є 100 Ш.; вва-жається, що таке число рекламних засобів оптимальне для
забезпечення щоденної зорової уваги до них з боку населення.
ШПИГУНСТВО [ШПИОНАЖ] - заздалегідь
сплановане, зумисне передавання, вилучення, викра-дення або збирання відомостей,
що ста-новлять державну, військову, політичну чи економічну таємну інформацію
з метою передачі їх іноземним державам чи їхній агентурі. В Україні це
вважається особливо небезпечним злочином.
ШПИГУНСТВО ПРОМИСЛОВЕ [ШПИОНАЖ
ПРОМЫШЛЕННЫЙ] - таємне зби-рання інформації, викрадення документів, матеріалів,
зразків, які становлять ви-робничу, промислову, технічну, комерційну,
службову таємницю, з метою подолати конкурента, завоювати ринок, зекономити
на придбанні "ноу-хау".
|