ЦІНА ПРОЕКТНА [ЦЕНА ПРОЕКТНАЯ]
- ціна, що визначається у процесі створення нової продукції.
ЦІНА ПРОНИКНЕННЯ [ЦЕНА ПРОНИКНОВЕНИЯ]
- спеціально визначена (порівня-но нижча) ціна, що забезпечує власника
то-вару можливістю проникнути на товарний чи регіональний ринок і зайняти
стійкі по-зиції.
ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ [ЦЕНА ПРЕДЛОЖЕНИЯ]
- ціна, офіційно запропонована про-давцем на ринку, коли складається кон'юн-ктура
торгівлі (співвідношення попиту і про-позиції) на користь продавця і він
може дик-тувати ціни.
ЦІНА РЕАЛІЗАЦІЇ [ЦЕНА РЕАЛИЗАЦИИ]
- 1. Остаточно визначена ціна, за якою товар продається чи купується.
2. Офіційно виз-начений курс цінних паперів, за яким вони можуть бути
реалізовані чи куплені на фон-довій біржі.
ЦІНА РОЗДРІБНА [ЦЕНА РОЗНИЧНАЯ]
- Див. Роздрібна ціна.
ЦІНА СВІТОВА (ЦЕНА МИРОВАЯ]
- Див. Світова ціна.
ЦІНА СЕРЕДНЯ (ЦЕНА СРЕДНЯЯ]
- серед-ній рівень ціни окремого різновиду товару (чи групи товарів).
Визначається за форму-лою середньої арифметичної зваженої і за-лежить
як від рівня цін, так і від співвідношення обсягів товарообороту (реалізації)
за різновидами і групами товарів.
ЦІНА СІФ [ЦЕНА СИФ] - ціна
товару, до вартості якого додаються витрати продавця на його страхування,
за-вантаження, транспортування, а також на сплату мита й інші витрати
до моменту за-вершення доставки товару покупцеві.
ЦІНА "СПОТ" [ЦЕНА
"СПОТ"] - різновид ціни, що застосовується в угодах з термінових
комер-ційних операцій. Напр., коли реалізація то-вару чи послуги здійснюється
з обов'язко-вою терміновою передоплатою.
ЦІНА СУБВЕНЦІОНОВАНА [ЦЕНА
СУБВЕНЦИОНИРОВАННАЯ] - ціна товару, яка встановлена на рівні, меншому
від затрат на його виробництво (його собівартості), внас-лідок певних
відшкодувань виробникові державою (державні дотації).
|