Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
УПОСЕРЕДНЕННЯ [УСРЕДНЕНИЕ] - 1. Ку-півля
цінних паперів у зв'язку зі зростанням попиту на них, щоб не допустити
підняття середньої ціни покупки. 2. Продаж цінних паперів у зв'язку зі
зниженням попиту з метою недопущення зниження середньої ціни продажу.
УПРАВА (УПРАВА] - назва місцевих органів
державного управління або місцевих орга-нів самоврядування в Україні за
часів підпо-рядкованості Росії (напр., земська управа).
УПРАВЛІННЯ [УПРАВЛЕНИЕ] - елемент, складова
виробничих, підприємницьких та інших відносин, що ставлять своїм завдан-ням
координувати, погоджувати діяльність людей і трудових колективів щодо
органі-зації виробництва матеріальних благ, їх розвитку, реалізації, продажу,
споживання.
УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ (УПРАВЛЕНИЕ АКТИВАМИ]
- діяльність фірми щодо при-буткового (з мінімальним ризиком) розмі-щення
власних і залучених коштів. Розріз-няють управління поточними активами,
управління оборотним і основним капіта-лом, перетворення ліквідних активів
у фак-тори виробництва, розподіл потреби в ново-му устаткуванні, ефективність
придбання тощо.
УПРАВЛІННЯ ДІАЛОГОМ [УПРАВЛЕНИЕ ДИАЛОГОМ]
- функція керуючої програми, що забезпечує взаємодію прикладних прог-рам
з користувачами в інтерактивному ре-жимі на алфавітно-цифрових і графічних
дисплеях.
УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ (УПРАВЛЕНИЕ ИМУЩЕСТВОМ]
- 1. Встановлення власни-ком майна правил, умов його використан-ня, здання
в оренду, продажу. 2. Право розпоряджатися майном, передане власни-ком
іншій особі. "
УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ [УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЕМ]
- сукупність ме-тодів і прийомів керівництва колективом людей, усіма ланками
підприємства для ор-ганізації і координації їх діяльності в проце-сі виробництва.
Головною метою У.п. є: за-безпечення виконання колективом вироб-ничої
програми за всіма передбаченими па-раметрами (номенклатура, асортимент,
якість, строки тощо); досягнення високої ефективності виробництва й отримання
запланованого прибутку; здійснення своє-часних розрахунків з бюджетом
та іншими суб'єктами господарювання. Для організа-ції У.п. створюється
апарат структурних підрозділів (служб, відділів, секторів), що виконують
певні функції управління на чолі з керівниками (директором, начальником,
керуючим), які, згідно з характером функ-цій, проводять функціональний
розподіл обов'язків в апараті управління, що сприяє більш чіткому і кваліфікованому
управлін-ню (керуванню) всіма видами діяльності. Від наукової обґрунтованості
структури й ме-тодів організації управління, чіткого визна-чення кола
прав та обов'язків кожного структурного підрозділу багато в чому за-лежить
ефективність роботи підприємства.
УПРАВЛІННЯ ПОПИТОМ [УПРАВЛЕНИЕ СПРОСОМ]
- використання методів по-даткової і грошово-кредитної політики для збільшення
або зменшення обсягів попиту. Напр., зменшення податкових ставок. розширення
дотацій сприяє зростанню по-питу.
УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ [УПРАВЛЕНИЕ РИСКОМ]
- діяльність підприємства, фір-ми, банку, спрямована на скорочення мож-ливих
втрат, зумовлених ризиком. Найпо-ширенішими є вивчення ринку, маркетин-гові
дослідження, страхування ризику.
УПРАВЛІННЯ РИНКОМ [УПРАВЛЕНИЕ РЫНКОМ]
- регулювання з боку держави ринку і ринкових відносин, здебільшого че-рез
систему оподаткування та обмежень і кредитно-інвестиційну політику.
|