Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
СТРАТЕГІЧНІ ЗАПАСИ [СТРАТЕГИЧЕСКИЕ ЗАПАСЫ]
-Див. Запаси стратегічні.
СТРАТЕГІЧНІ ТОВАРИ [СТРАТЕГИЧЕСКИЕ ТОВАРЫ]
- окремі види товарів (зброя, ма-шини, обладнання, технічні та технологічні
новинки тощо), експорт яких з країни обме-жений або заборонений з метою
запобіган-ня шкоди, яка може бути завдана її безпеці.
СТРАТЕГІЯ [СТРАТЕГИЯ] - основні форми
і ме-тоди перспективних дій, пов'язаних з вирі-шенням основних проблем,
реалізацією стратегічних програм, досягненням знач-них, перспективних
стратегічних цілей.
СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ [СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА]
- формулювання і перспек-тивне визначення основних довгострокових цілей,
програм і завдань підприємства (фір-ми), узгодженість послідовності дій,
розпо-діл кількості і напрямів використання ресур-сів, необхідних для
досягнення планових цілей і завдань. Основою для визначення С.лі. є оцінка
кон'юнктури ринку, дані рет-роспективного аналізу ринку, глибокого вивчення
реалізованого, незадоволеного і формуючого попиту, прогнози розвитку то-варних
і регіональних ринків.
СТРАТЕГІЯ РИНКУ [СТРАТЕГИЯ РЫНКА] - визначення
основних напрямів розвитку товарного або регіонального ринків, виходя-чи
з оцінок поточної кон'юнктури і перспек-тив її розвитку. Розробляється
власними маркетинговими підрозділами фірм або спе-ціальними науково-дослідними
організаці-ями, лабораторіями. Для визначення С.р. використовуються дані
аналізу реалізовано-го попиту населення, його обсягів, структу-ри, якості.
Визначається ступінь масовості попиту як відношення суми реалізованих
товарів до загальної чисельності потенцій-них покупців (споживачів). Аналізуються
обсяги поставок товарів на ринок і відповід-ність їх попиту населення,
визначається ступінь збалансованості попиту і пропози-ції товарів. Даються
прогнозні оцінки індек-су цін, оцінюється здатність торгівлі забез-печити
безперебійний продаж товарів, а також купівельна спроможність і споживчі
наміри покупців. Визначаються основні конкуренти на ринку. Їхні сильні
і слабкі сторони, місце на ринку і, виходячи з цьо-го,- стратегія дій
на ринку.
СТРАТИФІКАЦІЯ [СТРАТИФИКАЦИЯ] - 1. Упорядкування
об'єктів сис-теми за рівнями (стратами) для ієрархічно-го описання системи.
2. Підготовка насіння с.-г. культур до посіву (внесення у ґрунт).
СТРАТИФІКАЦІЯ СОЦІАЛЬНА [СТРАТИФИКАЦИЯ
СОЦИАЛЬНАЯ] - термін, що позначає основні соціальні відмінності і не-рівність
у сучасному суспільстві.
СТРАХОВА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ [СТРАХОВАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ]
- обов'язок страховика виплачувати страхувальнику страхове відшкодування
або страхову суму у разі настання передбаченого умовами до-говору страхового
випадку.
СТРАХОВА КОМПАНІЯ [СТРАХОВАЯ КОМПАНИЯ]
- компанія, яка здійснює страхуван-ня життя, здоров'я людей, майна громадян
і підприємств, транспортних засобів, ванта-жів, що перевозяться, тощо
з метою відшко-дування збитків, втрат, зумовленихнесприят-ливими подіями,
нещасними випадками.
СТРАХОВА МЕДИЦИНА [СТРАХОВАЯ МЕДИЦИНА]
- форма медичного обслугову-вання населення з оплатою його із страхо-вих
фондів, які формуються з бюджетних асигнувань, внесків підприємств та
грома-дян. У страхові фонди медичного страхуван-ня надходять також грошові
вилучення з підприємств і організацій, що стали вину-ватцями втрати здоров'я
працівників через незабезпечення необхідних умов праці і тех-ніки безпеки.
|