СТОН [СТОН] - міра ваги в англійській
системі мір, дорів-нює 6,35 кг.
СТОРНО [СТОРНО] - новий додатковий бухгалтерський
запис в облікових документах, у яких допу-щена помилка. Для виправлення
поруч з помилковим записом замість нього здійсню-ється правильний запис
червоним чорни-лом (червоне С.). Величину помилкової суми вираховують
із загальної і таким чином ви-водять правильну (реальну) суму.
СТОРНУВАННЯ (СТОРНИРОВАНИЕ] - 1. У страхуванні
- скорочення страхового портфеля страхування життя шляхом дос-трокового
призупинення договору через несплату чергових страхових внесків. 2. У
бухгалтерському обліку - виправлення по-милки шляхом перенесення даних
з одного рахунку на інший.
СТОРОНИ [СТОРОНЫ] -юридичні і фізич-ні
особи, які укладають або уклали між со-бою договір.
СТОТИНКА [СТОТИНКА] - болгарська роз-мінна
монета, дорівнює 1/100 лева.
СТОХАСТИЧНИЙ [СТОХАСТИЧЕСКИЙ] - випадковий,
імовірнісний.
СТРАЙК [ЗАБАСТОВКА] - ма-сове призупинення
роботи працівниками окремого підприємства, групи підприємств, галузі на
певний строк або на необмежений строк (безстроковий С.) з висуванням вимог
до адміністрації підприємства, регіону або уряду. В окремих випадках і
ситуаціях зако-ни країни обмежують проведення С.
СТРАЙКОВИЙ ФОНД [ЗАБАСТОВОЧНЫЙ ФОНД] -
фонд, що ство-рений профспілкою для матеріальної під-тримки страйкарів.
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ [СТРАТЕГИЧЕСКОЕ
ПЛАНИРОВАНИЕ] - система дій, спрямована на вироблення комплексу ці-лей,
завдань, програм і розробку шляхів, засобів і технологій їх реалізації
для досяг-нення кінцевої мети - одержання прибут-ку і підтримання стабільного
становища на ринку. С.п. охоплює ретроспективний ана-ліз діяльності,виявлення
резервів недостат-нього використання внутрішніх ресурсів і зовнішніх можливостей,
вибір перспектив-них напрямів діяльності і визначення стра-тегії реалізації
програм і планів для досяг-нення оптимальних результатів і великої прибутковості.
В основі С.п. розвитку рин-ку лежать такі принципи: аналіз окремих товарних
і регіональних ринків з визначен-ням місця фірми у системі ринкових відно-син
і зазначенням власного сегмента в сис-темі ринку; вибір цільової тактики
завою-вання ринку, засобів і методів маркетинго-вої діяльності, методів
задоволення.форму-вання попиту і збільшення реалізації това-рів і послуг
та досягнення стабільного роз-витку фірми при високих прибутках.
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ [СТРАТЕГИЧЕСКОЕ
ПЛАНИРОВАНИЕ МАРКЕТИНГА] - сукупність довгострокових ідей, настанов, розрахунків
і прогнозів щодо перспектив розвитку і основного напряму
діяльності фірми на ринку. Включає такі елементи: висунення перспективної
цілі та її кількісних параметрів, розробку плану досягнення поставленої
цілі, контроль за її досягненням і корегування діяльності у разі виявлення
відхилень.
|