Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
СТАЖ РОБОТИ [СТАЖ РАБОТЫ] - Див. Трудовий
стаж.
СТАЖЕР - особа, яка набуває практичних
навичок з певної спеціальності, професії.
СТАЖУВАННЯ [СТАЖИРОВКА] - форма виявлення
придатності працівника до тієї чи іншої роботи або підвищення кваліфікації.
За юридичною природою С. близьке до випро-бувального строку. С. як форма
підвищення кваліфікації застосовується для навчання працівників на передових
підприємствах, в установах і науково-дослідних інститутах.
СТАЙЛІНГ [СТАЙЛИНГ] - форма і зовніш-ній
вигляд товару, що його просувають на ринок при маркетингових операціях.
СТАН НА РИНКУ [ПОЛОЖЕНИЕ НА РЫНКЕ] - ситуація
на ринку певного виду товарів і послуг, що характеризується ста-ном кон'юнктури,
і в першу чергу рівнем попиту і пропозиції на даний вид товарів, а також
співвідношенням між цими основни-ми категоріями ринку, які формують рівень
і динаміку цін.
СТАН ПРОФЕСІЙНОЇ ЗАІНТЕРЕСОВАНОСТІ [СОСТОЯНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ЗАИНТЕРЕСОВАННОСТИ] - глибо-кий, ґрунтовний, суспільне
та особисто мо-тивований, сильний інтерес до професійної праці; є важливим
фактором професійної придатності і підвищення престижності про-фесії.
Для С.п.3. характерне: усвідомлення значущості професійної діяльності;
прагнення більше знати про неї та активно дія-ти у її сфері; концентрація
уваги на колі об'-єктів, що пов'язані з даним напрямком, при цьому зазначені
об'єкти починають займа-ти найголовніше положення у свідомості спеціаліста.
СТАНДАРТ [СТАНДАРТ] - 1. Затверджений
відповідними державними органами зра-зок, еталон предмета, який береться
за ос-нову для зіставлення з іншими аналогічни-ми зразками. При відхиленні
вироблених товарів від стандартних вони визначають-ся як нестандартні,
неякісні і втрачають споживну і цінову вартість. 2. Затвердже-ний органами
державної влади норматив-но-технічний документ, що визначає загаль-ні
характеристики, параметри і споживні нормативні якості товарів, яким мають
від-повідати товари, представлені на ринку. С. розробляється як на матеріальні
предмети (продукцію, зразок речовини і т.д.), так і на норми, правила
і вимоги до об'єктів органі-заційно-методичного і загальнотехнічного характеру.
Розрізняють С. міжнародні, дер-жавні, галузеві та С. підприємств.
СТАНДАРТИ МІЖНАРОДНІ [СТАНДАРТЫ МЕЖДУНАРОДНЫЕ]
- розроблені Міжна-родною організацією стандартизації (180) документи,
що регламентують основні по-казники, технічні параметри, споживні, ес-тетичні
та інші властивості, яким повинні відповідати товари, що рекомендуються
(не можуть бути заборонені) для реалізації на міжнародних товарних ринках.
СТАНДАРТИЗАЦІЯ [СТАНДАРТИЗАЦИЯ] - встановлення
й застосування правил для впорядковування діяльності у певній галузі,
зокрема для досягнення загальної оптималь-ної економії при додержанні
умов експлуата-ції і вимог безпеки. Внаслідок конкретної роботи зі С.
виробляється і затверджується відповідною організацією нормативно-тех-нічний
документ, який регламентує певні умови, норми, правила, якісні характе-ристики
та інші об'єкти С., що і називається стандартом. Див. також Стандарт.
СТАНДАРТИЗАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ [СТАНДАРТИЗАЦИЯ
ДОКУМЕНТОВ] - встанов-лення стандартних розмірів (за формою і змістом)
певних бухгалтерських та інших документів, які застосовуються на різних
підприємствах і в організаціях, що полегшує їх обробку і зберігання.
|