Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
РИНКИ ФОРВАРДНІ ВАЛЮТНІ (РЫНКИ ФОРВАРДНЫЕ
ВАЛЮТНЫЕ] - ринки ва-лютні, де здійснюються операції на термін і де компанії
можуть проводити операції з хеджування валютних ризиків.
РИНКИ ЦІЛЬОВІ [РЫНКИ ЦЕЛЕВЫЕ] -сегменти
ринку, на яких фірма зосереджує свої основні зусилля. Вони відрізняються
один від одного показниками зверхності, відповідних реакцій і дохідності.
Фірма концентрує зусилля й енергію на сег-ментах, які вона може обслужити
краще за всіх з конкурентної точки зору. Для кож-ного з відібраних цільових
сегментів роз-робляється і визначається окрема стра-тегія маркетингу.
РИНКОВА ВАРТІСТЬ [РЫНОЧНАЯ СТОИМОСТЬ]
- поточна вартість товарів, послуг, ут. ч. біржових товарів, фондових
цінностей і валюти, що визначається на основі аналі-зу кон'юнктури, попиту
і пропозиції в кож-ний конкретний момент на ринку.
РИНКОВА ЕКОНОМІКА [РЫНОЧНАЯ ЭКОНОМИКА]
- економіка, що ґрунтується на принципах вільного підприємництва, різно-манітності
форм власності на засоби вироб-ництва, ринкового ціноутворення, договірних
відносин між господарськими суб'єктами, обмеженого втручання держави в
господар-ську діяльність.
РИНКОВА ІНФРАСТРУКТУРА [РЫНОЧНАЯ ІНФРАСТРУКТУРА]
- система установ і ор-ганізацій (банків, бірж, страхових компаній, консалтингових,
транспортних, інформа-ційно-маркетингових фірм тощо), що забез-печують
вільний рух товарів і послуг на ринку.
РИНКОВА РІВНОВАГА [РЫНОЧНОЕ РАВНОВЕСИЕ]
-Див. Рівновага ринкова.
РИНКОВА СИСТЕМА [РЫНОЧНАЯ СИСТЕМА] - 1.
Сукупність ринків товарів і послуг. 2. Система господарських відносин,
в осно-ву яких закладені ринкові відносини - віль-ний продаж-купівля товарів
з участю підпри-ємницьких структур усіх форм власності.
РИНКОВА СТРАТЕГІЯ [РЫНОЧНАЯ СТРАТЕГИЯ] - стратегія поведінки на ринку
під-приємницьких (господарських) суб'єктів (фірм, компаній тощо).
РИНКОВА ЦІНА [РЫНОЧНАЯ ДЕНА] - 1. Рівноважна
ціна, що складається на віль-ному конкурентному ринку під впливом по-питу
і пропозиції. 2. Ціна товару на реаль-ному ринку в певний період, за якою
можна продати товар.
РИНКОВЕ САМОРЕГУЛЮВАННЯ [РЫНОЧНОЕ САМОРЕГУЛИРОВАНИЕ]
- вплив рин-кового механізму взаємодії попиту і пропо-зиції, конкуренції
на формування цін, обся-гів виробництва і продажу товарів та послуг, рівня
споживання, ефективність виробниц-тва, якість роботи тощо. Поряд з цим
Р.с. повинно доповнюватися державним регу-люванням економіки, управлінням
з боку державних органів з урахуванням реакції суспільства, людей.
|