Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
РЕКРЕАЦІЯ [РЕКРЕАЦИЯ] (від латин, rec-reatio
- відновлення) - 1. Вільний від роботи час, дні, призначені для відпочинку.
2. Відновлення сил, відпочинок, організація дозвілля.
РЕКРЕДИТИВ [РЕКРЕДИТИВ] (від ре... і ла-тин.
creditum - довіряю) - лист або телег-рама, що відкликає попередні доручення
щодо відкриття кредиту, надання акре-дитиву.
РЕКТОР [РЕКТОР] (латин, rector -управитель,
керівник, від rego - керую) - особа, яка очолює вищий навчальний заклад.
РЕКУЛЬТИВАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ [РЕКУЛЬТИВАЦИЯ ЗЕМЕЛЬ]
(від ре... і латин, cultus - об-роблення, введення) - здійснення комплек-су
заходів для забезпечення можливості повторного використання земель, пошко-джених
у процесі виробничої діяльності, а також запобігання шкідливій дії промисло-вого
виробництва на екологію навколиш-нього середовища. Проведення Р.з. передба-чає
створення культурних ландшафтів, які б повністю відповідали вимогам охорони
та збагачення природних ресурсів. Рекульти-вовані землі використовують
для вирощу-вання с.-г. культур, створення лісонаса-джень, організації
місць відпочинку, заказ-ників тощо.
РЕКУПЕРАЦІЯ [РЕКУПЕРАЦИЯ] (від латин.
recuperatio-повернення)- 1. Поновлення курсу акцій після його різкого
зниження. 2. Повторний сеанс читання курсів акцій на біржі. 3. Повернення
боргу, погашення кре-диту.
РЕЛЯТИВНИЙ [РЕЛЯТИВНЫЙ] (латин. relativus)
- відносний.
РЕЛЯЦІЙНА МОВА [РЕЛЯЦИОННЫЙ ЯЗЫК] - мова,
що використовується у реляційних базах даних для опису даних, маніпулюван-ня
ними і запитів.
РЕМАРКА [РЕМАРКА] (від фр. remarque -позначка,
примітка) - примітка на полях книги, помітка у торговій книзі, на рахунку
та ін.
РЕМАРКЕТИНГ [РЕМАРКЕТИНГ] - марке-тингові
заходи, що проводяться у разі зни-ження попиту на товар.
РЕМЕДІУМ [РЕМЕДИУМ] (від. латин, re-medium
- засіб проти чого-небудь) - доз-волене законом відхилення фактичної ваги
і проби монети від встановлених норматив-них величин, що відбулось, напр.,
внаслідок її стирання в обігу.
|