Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
РЕКЛАМНІ СУВЕНІРИ [РЕКЛАМНЫЕ СУВЕНИРЫ]
- реклама за допомогою дрібних сувенірів, що роздаються безкоштовно, у
вигляді предметів утилітарного призначен-ня, що містять інформацію про
рекламодав-ця і товар, який рекламується (напр., пись-мове приладдя, записники
тощо).
РЕКЛАМНІ ФІЛЬМИ [РЕКЛАМНЫЕ ФИЛЬ-МЫ] -
засіб реклами, що поєднує звук і зображення. Використовується два типи
рекламних фільмів: короткометражні, які мають розважальний або пізнавальний
ха-рактер; фільми-хвилинки, фільми-ролики, кліпи.
РЕКЛАМОДАВЕЦЬ [РЕКЛАМОДАТЕЛЬ] - замовник
реклами, в ролі якого можуть вис-тупати виробничники, торговельні фірми,
фірми послуг, дистрибутери, державні і гро-мадські організації, фізичні
особи тощо.
РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ЛИСТ [РЕКОМЕНДАТЕЛЬНОЕ
ПИСЬМО) - письмова запис-ка, яка часто подається особисто, інколи безадресна.
Р.л. містить рекомендаційну характеристику певної особи від юридичних
чи фізичних осіб, що представляють її.
РЕКОМЕНДАЦІЯ [РЕКОМЕНДАЦИЯ] (від латин,
recommendatio-порада)- 1. Пись-мовий або усний позитивний відгук про лю-дину
чи фірму у формі підтримки її канди-датури або діяльності. 2. Порада,
вказівка щодо певного способу дії, здійснення певних планів, задумів.
РЕКОМЕНДУВАТИ [РЕКОМЕНДОВАТЬ] (від латин,
recommendo - доручаю, дові-ряю) - 1. Складати рекомендацію про когось,
про щось. 2. Радити, пропонувати. 3. Пози-тивно представляти щось, когось
при зна-йомстві.
РЕКОНВЕРСІЯ [РЕКОНВЕРСИЯ] (від ре... і
латин, conversio) - перехід економіки краї-ни після закінчення війни до
виробництва продукції цивільного призначення.
РЕКОНСТРУКЦІЯ (РЕКОНСТРУКЦИЯ) (від ре...
і латин, constructio - побудова) - до-корінна перебудова, поліпшення,
удоскона-лення або впорядкування міст, селищ, про-мислових, транспортних
та інших об'єктів, окремих будинків тощо; відновлення первіс-ного вигляду
пам'яток архітектури або мис-тецтва за їх рештками або описами.
РЕКОНСТРУКЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ [РЕКОНСТРУКЦИЯ
ПРЕДПРИЯТИЙ] - здій-снення комплексу заходів щодо збільшення виробничих
потужностей, впровадження нових технологій, підвищення технічного рівня,
якості продукції і продуктивності пра-ці при менших затратах матеріальних
і гро-шових ресурсів на одиницю введеної потуж-ності порівняно з будівництвом
нових під-приємств. Під час реконструкції діючих під-приємств їх техніко-економічні
показники мають відповідати показникам, які встанов-люються для новобудов.
РЕКРЕАЦІЙНІ ПОСЛУГИ [РЕКРЕАЦИОННЫЕ УСЛУГИ]
- послуги, пов'язані з про-веденням відпочинку, зміцненням здоров'я, використанням
вільного часу. Рекреаційні підприємства, організації створюють окре-му
галузь економіки, регіону.
|