РЕКАПІТУЛЯЦІЯ [РЕКАПИТУЛЯЦИЯ] (від ре...
і латин. capitulum- глава, відділ) - 1. Скорочене, стисле повторення сказаного.
2. Звірка записів бухгалтерського обліку з першоджерелами з метою упередження
по-милок.
РЕКВІЗИТ [РЕКВИЗИТ] (латин, requisitum-необхідне,
потрібне, від requiro - потре-бую) - 1. Сукупність речей, необхідних для
здійснення певних дій (напр., акторам для участі у виставі). 2. Обов'язкові
вихідні дані як необхідний елемент для оформлення до-кумента. його відповідності
правовим чи ін-шим нормам.
РЕКВІЗИТ ДОКУМЕНТА [РЕКВИЗИТ ДОКУМЕНТА]
- обов'язкові дані, встановлені законодавчими актами або чинними прави-лами
для документів, без яких вони не мо-жуть бути підставою для обліку господар-ських
операцій і не мають юридичної сили.
РЕКВІЗИЦІЯ [РЕКВИЗИЦИЯ] (від латин. requisito
- вимога) - примусове вилучен-ня державою майна у власника в державних
або громадських інтересах за певну винаго-роду. Умови і порядок Р., розміри
винагоро-ди за вилучене майно регламентуються за-конодавством країни.
Зокрема, Р. може зас-тосовуватись за надзвичайних обставин.
РЕКВІРЕНТ [РЕКВИРЕНТ] (від латин, re-quirens
- вимагаючий) - власник векселя, що звертається у судові інстанції з вимогою
опротестувати вексель.
РЕКЕТ [РЕКЕТ] (англ. racket) - незаконне
(шляхом погроз, шантажу) здирство злочин-ними елементами, рекетирами грошей
з під-приємців.
РЕКЕТИР (РЕКЕТИР] - злочинець, що зай-мається
рекетом, шантажист, здирник, ви-магач.
РЕКЛАМА [РЕКЛАМА] (від латин, reclamo-
вигукую) - відкрите оповіщення фірмою потенційних покупців, споживачів
щодо якості товарів і послуг, їх достоїнства і пере-ваги, а також про
досягнення і заслуги са-мої фірми. Р. є одною з важливих складових маркетингу.
РЕКЛАМА ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНА [РЕКЛАМА ОБЩЕНАЦИОНАЛЬНАЯ]
- тип реклами, який використовується для просу-вання відомих у масштабах
країни товарів, що мають фірмову марку. Для такої рекла-ми компанія закуповує
місце в журналах і газетах загальнонаціонального характеру, а також телевізійний
час у популярних телеп-рограмах.
РЕКЛАМА ЗОВНІШНЯ [РЕКЛАМА НАРУЖНАЯ] -
рекламні засоби у вигляді вивісок, зовнішніх плакатів, щитів, світлових
уста-новок на будівлях, узбіччі доріг тощо; міс-тять лаконічні тексти,
малюнки, що легко запам'ятовуються.
|