Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
РЕВІЗІЙНИЙ КОМІТЕТ [РЕВИЗИОННЫЙ КОМИТЕТ]
- орган акціонерного товариства, корпорації, що включає кілька директорів,
котрі не вхо-дять безпосередньо до штату адміністрації. Р.к. забезпечує
об'єктивну оцінку результа-тів діяльності апарату управління корпо-рацією,
призначає незалежних аудиторів і обговорює з ними результати ревізійної
роботи. Якщо аудитори вважають, що певна інформація повинна бути повідомлена
ак-ціонерам, то вона спочатку обговорюється у Р.к.
РЕВІЗІЯ [РЕВИЗИЯ] - документальна перевірка
фінансово-господарської діяльності підприємств, фірм, організацій та установ,
що її проводять пе-реважно в порядку внутрішньовідомчого контролю. Основним
завданням Р. є пере-вірка законності операцій і додержання фі-нансової
дисципліни, правильності поста-новки бухгалтерського обліку і оформлення
документів, виявлення незаконного витра-чання коштів і матеріалів тощо.
Докумен-тальні Р. бувають відомчі і позавідомчі, пла-нові й позапланові,
повні й часткові, разові й повторні, суцільній вибіркові, комплексні й
некомплексні У кожному окремому випад-ку її призначають розпорядженням
керівни-ка. До Р. організації можуть залучати ауди-торські структури.
РЕВІЗІЯ ВЕРТИКАЛЬНА [РЕВИЗИЯ ВЕРТИКАЛЬНАЯ]
- перевірка функціонування однієї із сторін маркетингової стратегії фірми,
напр., планування асортименту продукції.
РЕВІЗІЯ ВИБІРКОВА [РЕВИЗИЯ ВЫБОРОЧНАЯ]
- часткова перевірка, що охоплює одну із сторін діяльності організації,
фірми.
РЕВІЗІЯ ГОРИЗОНТАЛЬНА [РЕВИЗИЯ ГОРИЗОНТАЛЬНАЯ]
- перевірка загального функціонування фірми з особливим наго-лошенням
на взаємозв'язку змінних фак-торів, що впливають на діяльність фірми.
РЕВІЗІЯ ДОКУМЕНТАЛЬНА (РЕВИЗИЯ ДОКУМЕНТАЛЬНАЯ]
- перевірка фінансо-во-господарської діяльності підприємств, організацій,
установ або службових осіб за певний проміжок часу.
РЕВІЗІЯ МАРКЕТИНГУ (РЕВИЗИЯ МАРКЕТИНГА]
- комплексне, системне і регуляр-не дослідження маркетингового середови-ща,
стратегії завдань і оперативної діяль-ності фірми з метою виявлення потенційних
можливостей зростання фірми і надання пропозицій щодо поліпшення її маркетин-гової
діяльності.
РЕВІЗІЯ ОПЕРАТИВНА [РЕВИЗИЯ ОПЕРАТИВНАЯ]
- регулярна, періодична оцінка стану звітності, фінансово-господарської
діяльності підприємства, компанії, що її здійснюють штатні ревізори.
РЕВІЗІЯ СУЦІЛЬНА [РЕВИЗИЯ СПЛОШНАЯ) -
комплексна, всебічна перевірка фі-нансово-господарської діяльності підприєм-ства,
компанії.
РЕВІЗОР [РЕВИЗОР] - особа, що має пов-новаження
провести ревізію.
|