РЕАКЦЕПТАЦІЯ [РЕАКЦЕПТАЦИЯ] - повтор-не
прийняття до акцепту переказного век-селя, якщо спочатку акцепт був зроблений
з обмеженням.
РЕАКЦІЙНИЙ [РЕАКЦИОННЫЙ] - ворожий усьому
передовому, прогресивному, консервативний, прихильник повернення старих,
віджитих порядків.
РЕАКЦІЯ [РЕАКЦИЯ] - 1. Швидке падіння
цін після попереднього зростання. 2. Мит-тєве реагування когось на щось.
3. Взаємо-дія хімічних речовин (хімічна Р.).
РЕАЛІЗАЦІЯ [РЕАЛИЗАЦИЯ] - 1. Продаж вироблених
або закуплених товарів, що супроводжуєть-ся отриманням грошового виторгу.
2. Вико-нання задуму, отримання результату.
РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАСТАВИ [РЕАЛИЗАЦИЯ ЗАЛОГА]
- 1. Вступ у володіння заставою у разі, коли дебітор не виконує умов сплати
кредиту. 2. Вимога Гарантії під видачу кре-диту в разі, коли дебітор втрачає
платоспро-можність.
РЕАЛІЗАЦІЯ ПОКРИТТЯ [РЕАЛИЗАЦИЯ ПОКРЫТИЯ]
- операція з покриття зо-бов'язання (завчасне придбання товарів, цінних
паперів, необхідних для покриття боргового зобов'язання).
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ [РЕАЛИЗАЦИЯ ПРОДУКЦИИ]
- відпуск товарів і одержан-ня за них грошової оплати. Р.п. відбувається
між підприємствами-виробниками і підпри-ємствами-споживачами згідно з
господар-ськими угодами. Усі розрахунки при цьому проводять через банки
у формі безготівкових платежів або бартерних розрахунків. Реалі-зація
товарів населенню для кінцевого спо-живання за готівку називається продажем.
РЕАЛІЗОВАНА ПРОДУКЦІЯ (РЕАЛИЗОВАННАЯ ПРОДУКЦИЯ]
- обсяг проданої підприємством за певний час і оплаченої покупцем продукції.
РЕАЛІЗОВУВАНІСТЬ [РЕАЛИЗУЕМОСТЬ] - показник
здатності товару, цінного паперу, майна, інших матеріальних цінностей,
послуг бути реалізованими, проданими на ринку.
РЕАЛІЗУВАТИ [РЕАЛИЗОВАТЬ] - 1. Здійснити
задумані наміри, плани, викона-ти програми, проекти. 2. Продати товар,
май-но, надати послуги, продати цінні папери.
|