Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
ПРОМПТ [ПРОМПТ] - 1. Чартер, що укладається
терміново. 2. Умови угоди, згідно з якою доставка товару здійснюється
безпосередньо після укладення угоди.
ПРОМУЛЬГАЦІЯ [ПРОМУЛЬГАЦИЯ] - публічне
оголошення, офіційне опублікування закону.
ПРОНИКНЕННЯ НА РИНОК [ПРОНИКНОВЕНИЕ НА
РЫНОК] - діяльність фірм щодо збільшення обсягу продажу товарів на рин-ку.
Для цього використовуються ними як різні способи маркетингу, так і методи
при-гнічення активності конкурентів (напр., демпінг).
ПРОПАГАНДА [ПРОПАГАНДА] - 1. По-ширення
ідей у суспільстві. 2. Неособисте і неоплачуване спонсором стимулювання
по-питу на товар, послугу або ділову організа-ційну пропозицію за допомогою
поширення комерційне важливих повідомлень у засобах масової інформації
(друковані видання, радіо, телебачення) або зі сцени.
ПРОПОЗИЦІЯ [ПРЕДЛОЖЕНИЕ] - 1. Ба-жання
продавця запропонувати свій товар. Кількісно виражається у величині, обсязі
товарів, послуг, що пропонуються покупце-ві. 2. Заява про бажання укласти
договір.
ПРОПОРЦІЙНЕ ОБКЛАДЕННЯ [ПРОПОРЦИОНАЛЬНОЕ
ОБЛОЖЕНИЕ] - принцип оподаткування, який полягає в тому, що по-даткова
ставка не залежить від розмірів опо-даткованого доходу, вона є сталою.
За такої ставки величина податку пропорційна вели-чині доходу.
ПРОПОРЦІЙНІСТЬ [ПРОПОРЦИОНАЛЬНОСТЬ] -
дотри-мання кількісного співвідношення між галу-зями економіки, стадіями
та елементами виробництва, узгодженого структурного розвитку галузей,
сфер, регіонів.
ПРОСПЕКТ [ПРОСПЕКТ] - 1. Багатотиражне
поширене довідкове видання у вигляді брошури, рекламної листівки, буклета,
що містить систематизовані за певними озна-ками дані: про запропоновані
до продажу товари та їх виробників, а також умови їх продажу, принципи
споживання, перелік послуг і умови їх надання. 2. Короткий зміст плану
твору, наукової праці, навчального посібника, підготовленого до видання.
3. Рек-ламування уже здійснених видань книг, часописів чи інших друкованих
засобів.
ПРОСПЕРИТІ [ПРОСПЕРИТИ] - 1. Корот-кочасний
період піднесення економіки США після Першої світової війни. 2. Тимчасове,
ненадійне процвітання, піднесення.
ПРОСТА МОНОПОЛІЯ [ПРОСТАЯ МОНОПОЛИЯ] -
фірма-монополіст, яка незалеж-но від терміну продає свою продукцію по
одній і тій самій ціні всім покупцям.
|