Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
ПРИРОДНІ РЕСУРСИ [ЕСТЕСТВЕННЫЕ РЕСУРСЫ]
- елементи природи, що вико-ристовуються як джерело засобів Існування
людського суспільства. Розрізняють міне-ральні, земельні, кліматичні,
водні, лісові та біологічні П.р. В міру розвитку науки і тех-ніки роль
П.р. дедалі зростає, збільшується й число галузей, що їх використовують.
За цих умов великого значення набувають пи-тання раціонального використання
їх, від-новлення й охорони окремих ресурсів та їх-ніх територіальних комплексів.
ПРИРОДНО-МОВНИЙ ІНТЕРФЕЙС [ЕСТЕСТВЕННО-ЯЗЫКОВЫЙ
ИНТЕРФЕЙС] - засоби взаємодії з програмою або приладом природною мовою.
ПРИРОЩУВАННЯ [ПРИРАЩЕНИЕ] - збільшення
коштів, ресурсів, витрат, резуль-татів (прирощування прибутку, доходів,
видатків тощо).
ПРИХОД [ПРИХОД] - термін, що харак-теризує
величину надходження товарів, матеріалів, коштів з певних Джерел за певний
час. Використовується, в основному, для обліку грошових і матеріальних
цін-ностей.
ПРИХОДНИЙ КАСОВИЙ ОРДЕР (ПРИХОДНЫЙ КАССОВЫЙ
ОРДЕР] - касовий доку-мент, яким засвідчується надходження до каси підприємства
(установи) грошових коштів від окремих осіб.
ПРІЗВИЩЕ [ФАМИЛИЯ] -родове наймену-вання
особи, яке разом з особистим ім'ям індивідуалізує людину.
ПРІОРИТЕТ [ПРИОРИТЕТ] - першість у від-критті,
висловленні ідеї; переважне право, значення. Напр., пріоритетні напрями
роз-витку, пріоритетні галузі економіки тощо.
ПРОБА [ПРОБА] - кількісний вміст коштов-ного
металу в лігатурному сплаві, з якого виготовляють ювелірні вироби, монети,
ме-далі тощо. Існують метрична та каратна системи проб.
ПРОБЛЕМА [ПРОБЛЕМА] - складне теоретичне
або практичне питання, що потребує вив-чення, дослідження, розв'язання.
ПРОБЛЕМНИЙ МАРКЕТИНГ [ПРОБЛЕМНЫЙ МАРКЕТИНГ]
- форма аналізу наро-щування ринків, коли сукупний майбутній збут оцінюють
на базі короткострокового, географічне обмеженого продажу нового товару
або послуги.
|