Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ [ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ] - система
некомерційних зв'язків з громадськими організаціями, впливу на громадську
думку з використан-ням засобів масової інформації з метою за-воювання
провідного становища в інформа-ційному просторі і формування певного сві-тогляду
(позицій) населення щодо політич-них, соціально-економічних та інших явищ.
Дуже поширена в торговельно-комерційній, виробничій, культурологічній
та інших фор-мах підприємницької діяльності для популя-ризації, саморекламування
окремих компа-ній, фірм, їхньої продукції, послуг, а також окремих осіб-лідерів.
ПАБЛІСІТІ [ПАБЛИСИТИ] - 1. Популярність,
слав-нозвісність підприємств. 2. Дії, спрямовані на піднесення самореклами,
престижу, по-пулярності фірми, підприємства, а також масового впливу на
населення для досягнен-ня певних результатів у формуванні пози-тивного
іміджу і знаності у виробничій, фі-нансовій, підприємницькій, культурологіч-ній
сферах діяльності. Це використання за-собів масової інформації, послуг
спеціалізо-ваних на цій справі фірм, створення влас-них підрозділів "паблік
рілейшнз" для фор-мування і стимулювання попиту на товари і послуги
певних компаній, фірм, завоюван-ня і закріплення провідного становища
в ринковому середовищі. 3. У системі торгів-лі і послуг - вплив на споживача
для збіль-шення реалізації товарів і послуг шляхом використання різних
видів рекламування, продажу зразків за пільговими цінами, роздачі сувенірів,
організації передач у за-собах масової інформації.
ПАГАМЕНТ [ПАГАМЕНТ] - платіж за товари,
послуги готівкою.
ПАДАЮЧИЙ ПОПИТ [ПАДАЮЩИЙ СПРОС] - попит,
що має стійку тенденцію до зни-ження.
ПАДІННЯ КУРСУ [СНИЖЕНИЕ КУРСА] - зниження
курсу цінних паперів, валюти у зв'язку зі зміною кон'юнктури ринку.
ПАЙ (ПАЙ] - 1. Роз-мір майнового (грошового)
внеску у спільну матеріальну справу при заснуванні під-приємницької, споживчої
чи іншої структу-ри. 2. Частка юридичної чи фізичної особи у загальному
обсязі майна, створеного з їх участю (пайовиків) або частка у статутному
фонді конкретної організації: кооперативу, підприємства тощо. 3. Дрібна
розмінна мо-нета Індії до 1957р., Пакистану до 1961 р.
ПАЙ КООПЕРАТИВНИЙ [ПАЙ КООПЕРАТИВНЫЙ]
- майновий внесок членів коопе-ративних організацій, який разом з іншими
коштами - членськими внесками цільово-го призначення є матеріальною основою
початкової діяльності кооперативу. П.к. по-вертається членові кооперативної
організа-ції у разі його виходу або виключення з ор-ганізації на відміну
від вступних внесків та внесків цільового призначення, які залиша-ються
в кооперативі.
ПАЙОВИЙ ФОНД [ПАЕВОЙ ФОНД] - сума пайових
внесків компанії, підприємства, фірми, кооперативу, товариства. Фіксуєть-ся
у пайовому свідоцтві. Величина паю зу-мовлює дивіденди, які одержує кожний
па-йовик залежно від суми внесеного ним паю.
ПАЙОВИК [ПАЕВИК] - особа, котра внес-ла
пай і стала, таким чином, членом това-риства, в яке внесений пай.
ПАЙСА, ПАЙС [ПАЙСА, ПАЙС] - розмінна монета
Індії та Пакистану, дорівнює 1/100 рупії, а також Бангладеш, дорівнює
1/100 таки.
|