МОТИВ [МОТИВ] - свідоме спонукання до
дії для задоволення будь-якої потреби людини. Ви-никаючи на основі потреби,
М. відображає її більш або менш адекватно. М. є обґрунту-ванням вольової
дії, відображає ставлення людини до вимог суспільства. Він відіграє важливу
роль в оцінці дій і вчинків, від цього залежить, який суб'єктивний зміст
має дія цієї людини. Напр., основним М. передкупі-вельних пошуків є бажання
зробити най-кращий вибір. Безперервний пошук може мотивуватись бажанням
створити базу да- них і використовувати її в майбутньому для прийняття
рішень.
МОТИВАЦІЯ [МОТИВАЦИЯ] -причина, яка спонукає
економічного суб'єкта до діяльності для досягнення певної мети, наявність
інте-ресу до цієї діяльності й способів її реалізації.
МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ [МОТИВАЦИЯ ТРУДА] - процес
цілеспрямованого формування у лю-дей зацікавленого ставлення до праці
та її результатів.
МОТИВУВАННЯ [МОТИВИРОВАНИЕ] - метод психологічного
впливу, заснований на використанні наявних або створених но-вих мотивів.
МУЛЬТИВАЛЮТНІ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ (МУЛЬТИВАЛЮТНЫЕ
ОГОВОРКИ] - різновид ва-лютних застережень, які передбачають пе-рерахунки
суми платежу на випадок кон'юн-ктурних змін середньоарифметичного курсу
найстабільніших валют стосовно валюти платежу.
МУЛЬТИЛАТЕРАЛІЗМ [МУЛЬТИЛАТЕРАЛИЗМ] -
організація міжнародних відносин, що ґрунтується на механізмах, які дозволяють
кожній країні користуватися при-вілеями у відносинах з усіма партнерами.
МУЛЬТИМАРКИ [МУЛЬТИМАРКИ] - нові модифіковані
товарні марки тієї ж товарної категорії, одного призначення, але інших
різновидів.
МУЛЬТИ-МЕДІА [МУЛЬТИ-МЕДИА] - об'єднання
і одночасне використання при реалізації певних заходів (програм) багатьох
засобів масової інформації для інформуван-ня широкого загалу населення
чи його пев-них соціальних груп.
МУЛЬТИМІЛЬЙОНЕР [МУЛЬТИМИЛЛИОНЕР] -власник
особливо великого капіталу, багатства, надмільйонер.
МУЛЬТИПАК [МУЛЬТИПАК] - паку-вальний контейнер,
у якому містяться різні види індивідуально упакованих товарів.
|