Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
МЕТОД ЦІНОУТВОРЕННЯ ВИТРАТНИЙ [МЕТОД ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ
ЗАТРАТНЫЙ] - метод, при використанні якого в ціну закладаються витрати
виробництва.
МЕТОД ЦІНОУТВОРЕННЯ КОНТРАКТНИЙ [МЕТОД
ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ КОНТРАКТНЫЙ] - рівень ціни обумовлю-ється контрактом.
МЕТОД ЦІНОУТВОРЕННЯ ПАРАМЕТРИЧНИЙ [МЕТОД
ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ ПАРАМЕТРИЧЕСКИИ] - розрахунок цін провадить-ся з урахуванням
параметрів якості товару.
МЕТОД ЦІНОУТВОРЕННЯ РИНКОВИЙ [МЕТОД ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ
РЫНОЧНЫЙ] - рівень цін, зумовлений попитом і пропозицією товару на ринку,
показниками кон'юнктури.
МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ [МЕТОДЫ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ]
- способи встановлен-ня цін на товари.
МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ [МЕТОДЫ УПРАВЛЕННЯ]
- способи впливу управляючої сис-теми на управлінські об'єкти громадської
діяльності (суб'єкта на об'єкт). Розрізняють методи прямого і непрямого
впливу, об'єк-тивні та суб'єктивні, формальні й нефор-мальні. Всі вони
взаємопов'язані і взаємо-діють.
МЕТОДИЗМ [МЕТОДИЗМ] - принцип послідовності,
який простежується в позиції наукового дослід-ника, в манері викладу.
Послідовність у ви-кладі чогось, здобуття великого авторитету.
МЕТОДИКА [МЕТОДИКА] - 1. Конкретиза-ція
методу, доведення його до чіткого опису способу здійснення розробок, розрахунків,
прогнозів, оцінок кон'юнктури тощо. 2. Розділ теорії, науки, практичної
педагогіки, що ви-вчає, узагальнює і складає правила і методи викладання
певної науки, якогось навчаль-ного предмета. 3. Узагальнення досвіду,
спо-собів, підходів, технологічних прийомів здійс-нення завдань, реалізації
планів, програм.
МЕТОДОЛОГІЯ (МЕТОДОЛОГИЯ] - 1. Су-купність
прийомів дослідження, що застосо-вуються у будь-якій науці. 2. Вчення
про ме-тод наукового пізнання світу. Значення М. наукового пізнання зростає
в сучасних умо-вах, що пов'язано з розвитком науки (фізи-ки, математики,
кібернетики, екології, еко-номіки та ін.). Значного поширення набули метатеоретичні
дослідження (метатеорія), які передбачають тісний зв'язок конкретних наукових
досліджень з проблемами методо-логії. 3. Принципи побудови методів, їх
на-укове узагальнення.
МЕТОДОЛОГІЯ АНАЛІЗУ (МЕТОДОЛОГИЯ АНАЛИЗА]
- сукупність загальних принци-пів, методів і способів керівництва економіч-ними
процесами. М.а. включає й методи аналізу, тобто сукупність конкретних
мето-дів, способів і прийомів економічних, техні-ко-економічних та економіко-математич-них
розрахунків, необхідних для розробки окремих показників економічних процесів,
їхньої координації, узгодження, передбачен-ня ймовірного розвитку.
|