Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
МЕМОРАНДУМ КОМПАНІЇ [МЕМОРАНДУМ КОМПАНИИ]
- документ, що приймається установчими зборами акціонерних компа-ній у
Великобританії та США і визначає зов-нішні відносини компанії, цілі, умови
фун-кціонування.
МЕМОРІАЛ [МЕМОРИАЛ] - 1. Меморіально-скульп-турний
комплекс, що увічнює пам'ять ви-датних подій або людей. 2. Пам'ятна книга.
3. Бухгалтерська книга для запису щоден-них господарських операцінг.
МЕМОРІЯ [МЕМОРИЯ] - витяг, запис з коротким
викладом суті (змісту) справи (документа).
МЕНЕДЖЕР [МЕНЕДЖЕР] - професійний керуючий,
який має спеціальну підготовку з питань підприємницької діяльності в еко-номіці,
праві, соціальній психології, мене-джменті і володіє певними трудовими
на-вичками. Належить до керівного складу фірм, компаній, фінансових установ,
банків, культурологічного бізнесу, наділяється пев-ною виконавчою владою,
не обов'язково бу-дучи власником чи акціонером цих установ.
МЕНЕДЖЕРИЗМ (МЕНЕДЖЕРИЗМ] - на-ука про
управління виробництвом, підпри-ємством, фінансами, культурологічним біз-несом.
Методи, засоби, принципи сучасно-го менеджменту.
МЕНЕДЖМЕНТ [МЕНЕДЖМЕНТ] - 1. Су-купність
принципів, методів, засобів, фун-кцій і форм управління організаціями,
уста-новами з метою реалізації стратегічних пла-нів, досягнення ефективності
виробництва 1 збільшення прибутку. 2. Керівництво під-приємством (фірмою).
МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГУ [МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГА]
- організована коорди-наційна система планування, управління і контролю
усіх маркетингових операцій, по-чинаючи від розробки концепції, гіпотези,
постановки завдань маркетингу, складання програми і стратегії маркетингу,
включаю-чи визначення шляхів і засобів її реалізації, закріплення за цими
програмами, її скла-довими виконавчого персоналу, а також су-первайзинг
маркетингових операцій і конт-роль за ходом виконання.
МЕНЕДЖМЕНТ СТРАТЕГІЧНИЙ [МЕНЕДЖМЕНТ СТРАТЕГИЧЕСКИЙ]
- система заходів управлінської діяльності фірми, кор-порації з розробки
концепцій, довгостроко-вих програм, визначення політики, такти-ки, орієнтирів,
шляхів та засобів щодо зміц-нення позицій на ринку, досягнення зрос-тання
ефективності.
МЕНЕДЖМЕНТ ФІНАНСОВИЙ [МЕНЕДЖМЕНТ ФИНАНСОВЫЙ]
- система ком-плексного управління фінансовими ресур-сами організацій,
фірм, починаючи від ви-значення схем фінансової структури, її скла-ду,
обсягів, фінансових коштів; виявлення основних і альтернативних джерел
надхо-дження фінансових ресурсів, оцінки їхньої структури, включаючи вибір
механізмів, їх ефективний розподіл, реалізацію та вико-ристання.
МЕНЕДЖМЕНТ ЦІЛЬОВИЙ [МЕНЕДЖМЕНТ ЦЕЛЕВОЙ]
- система управлін-ських рішень, заходів щодо визначення ви-робничих завдань,
програм для окремих структур фірми, певних виконавців, не вда-ючись до
дрібних деталей технічних, техно-логічних рішень. Цей метод дещо супере-чить
прямому чи командному менеджменту коли виконавці нижчого рівня управління
одержують детальні, часом дріб'язкові. Інст-рукції щодо їхніх дій у конкретній
ситуації.
|