Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН ТАКТИЧНИЙ [МАРКЕТИНГОВИЙ
ПЛАН ТАКГИЧЕСКИЙ] - спланована система дій з орієнтацією на ви-рішення
найближчих поточних завдань розвитку фірми. Містить характеристику методів
і засобів інструментарію для реалі-зації плану, включаючи рекламу, канали
та обсяги розподілу продукції, політику цін, рі-вень торговельного обслуговування,
сервіс-них послуг, канали фінансування і джерела надходження прибутків,
надання додатко-вих послуг, координації дій щодо активізації торгівлі,
формування попиту.
МАРКЕТМЕЙКЕР [МАРКЕТМЕЙКЕР] - висококваліфікова-ний
працівник фондової біржі, менеджер рин-ку цінних паперів. Вивчає тенденції,
що скла-лися на фондовому ринку, оцінює надійність цінних паперів, очікувану
прибутковість, інформує про курс ціни, дивіденди тощо.
МАРКІТАНТ [МАРКИТАНТ] - іс-торичний термін.
що означає: дрібний тор-говець продуктами харчування і предмета-ми солдатського
вжитку який супроводжу-вав армію під час походу. Жінка у цій ролі називалась
.маркітанткою.
МАРКІРУВАННЯ, МАРКУВАННЯ [МАРКИРОВАНИЕ,
МАРКИРОВКА] - умовні позначен-ня на товарах або на їх упаковці, що містять
інформаційні дані про цей товар (написи, заводські знаки (марки), малюнки,
що їх на-носять на вироби, тару або упаковку товару). Марка, як правило,
містить назву підприєм-ства-виробника, його адресу, дату виготов-лення
продукції, її якість, серію, артикул, способи вживання, рекомендації тощо.
М. застосовують для нанесення на заготовки, деталі, вузли машин, моделі,
шаблони. Ін-струменти, прилади, матеріали присвоєних їм індексів або номерів
для зазначення їх комплектності, порядку складання стичних поверхонь,
для умовних позначень марок матеріалів тощо. В електротехніці, зв'язку,
електроніці, автоматиці, телемеханіці мар-ку наносять цифрами або умовними
позна-ченнями на апарати, прилади, корпуси ма-шин, на клеми монтажних
одиниць, на трансформатори, щити, пульти керування. На графічні, монтажні
та інші схеми марку наносять умовними позначеннями, прий-нятими в електротехніці
та відповідних га-лузях промисловості.
МАРКО [МАРКО] - визначен-ня вартості монети
за її вагою, а не за номі-налом.
МАРОЧНИЙ ПРОДУКТ [МАРОЧНЫЙ ПРОДУКТ] -
продукт, що має стійкий показник вищого гатунку (напр., марочне вино).
МАРОЧНИЙ ТОВАР (МАРОЧНЫЙ ТОВАР] - товар,
який протягом тривалого часу утри-мує ознаки найвищої якості.
МАРШРУТ [МАРШРУТ] - 1. За-здалегідь намічений
або встановлений шлях руху людей, транспортних засобів. 2. Заліз-ничний
потяг (вантажні судна та ін.), який іде до станції призначення без зміни
складу. 3. Смуга місцевості, яку знімають окомірне. 4. Послідовність операцій
при прокладанні труб, дроту тощо.
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ [МАРШРУТНЫЙ ЛИСТ] - 1-У
промисловості - документ для обліку виготовленої продукції та руху партії
деталей, що їх обробляють при операціях. Застосовується у серійному виробництві.
Його виписують на партію деталей або на-півфабрикатів, і він супроводить
її від почат-ку до кінця обробки. М.л. містить норматив-ні дані та відомості
про фактичний рух об-робки деталей із зазначенням технологічно-го маршруту
та про виробіток працівників у кожній операції. Дані М.л. використовують
при нарахуванні робітникам заробітної пла-ти. 2. На транспорті - документ,
за яким обліковують роботу локомотивів, автотран-спорту, витрати, палива,
електроенергії, ма-теріалів, робочого часу (нормативні й фак-тичні дані).
Використовують при нараху-ванні заробітної плати локомотивним бри-гадам,
водіям та ін.
МАСА [МАССА] - кількість товару (товарна
маса), грошей (грошова маса).
|