Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА ВЗАЄМОДІЇ [МАРКЕТИНГОВАЯ
СИСТЕМА ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ] - формування унікальних програм діяльності фірми,
(компанії). Вклю-чає в себе діючі структури самої фірми і всіх зацікавлених
у діяльності фірми: найманих працівників та інші структури, споживачів,
постачальників, дистрибуторів, роздрібних торговців, рекламних агентів,
консалтинго-ві установи, фінансово-кредитні установи, транспортні організації
і всіх тих, з ким фір-ма встановила взаємовигідні стосунки.
МАРКЕТИНГОВА СЛУЖБА ПІДПРИЄМСТВА [МАРКЕТИНГОВАЯ
СЛУЖБА ПРЕДПРИЯТИЯ] - спеціальний підрозділ, який здійснює свою діяльність
на основі принци-пів і методів маркетингу з метою комплек-сного вивчення
ринку, забезпечення стійкої реалізації товару, ринкової орієнтації вироб-ництва
і проектно-конструкторських робіт.
МАРКЕТИНГОВА СПРОМОЖНІСТЬ (МАРКЕТИНГОВАЯ
СПОСОБНОСТЬ] - марке-тингові можливості фірми сформувати пев-ні обсяги
і структуру пропозиції товарів, за-безпечити їх реалізацію з метою задоволен-ня
попиту населення, розвитку ємності рин-ку і гарантування прибуткової діяльності.
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ [МАРКЕТИНГОВОЕ
ИССЛЕДОВАНИЕ] - систе-матичне комплексне дослідження ринку, торгової кон'юнктури
з характеристикою співвідношення попиту і пропозиції, зміни рівня цін,
стану задоволення попиту насе-лення; зміни купівельної спроможності і
ку-півельних намірів споживачів з оцінкою перспектив розвитку ринку і
прогнозом його ємності відповідно до завдань фірми, роз-робкою необхідної
стратегії її розвитку і ре-комендацій щодо реалізації її планів, підви-щення
конкурентоспроможності товарів, які найповніше відповідали б попиту різних
груп покупців, пропозицій, спрямованих на стимулювання збуту, пошук ринків,
реклам-них заходів, ціноутворення тощо.
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ [МАРКЕТИНГОВОЕ
УПРАВЛЕНИЕ] - процес плану-вання і реалізації політики ціноутворення,
просування і розвитку ідей, продуктів і по-слуг, спрямований на здійснення
обміну, який задовольняє як окремих осіб, так і фір-му. М.у. має за мету
також розв'язання зав-дань впливу фірми на рівень і структуру по-питу
у певний проміжок часу, визначення оптимального співвідношення попиту
і про-позиції, щоб фірма досягла поставленої ме-ти. По суті М.у. є управлінням
попитом і про-позицією. Воно здійснюється тоді, коли одна із сторін потенційного
обміну розробляє і використовує засоби досягнення бажаної дії (відгуку)
інших сторін.
МАРКЕТИНГОВИЙ АДАПТЕР [МАРКЕТИНГОВЫЙ АДАПТЕР]
- комплекс елемен-тів,що визначає стан суб'єкта ринку (під-приємства,
організації, фірми, компанії), який є специфічним інструментарієм для
забезпечення раціонального взаємозв'язку внутрішніх складових суб'єкта
з його зов-нішнім оточенням. Складові М.а. підприєм-ства залежать від
його розміру, виду діяль-ності, спеціалізації, організаційно-правових
форм, фінансового забезпечення та ефек-тивного використання капіталовкладень.
МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ [МАРКЕТИНГОВЫЙ АНАЛИЗ]
- аналіз ринку товарів і послуг, окремих його сегментів, попиту й пропозиції,
поведінки споживачів різних со-ціально-економічних категорій, ринкової
кон'юнктури, динаміки цін, запасів товарів, ринків збуту тощо.
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ [МАРКЕТИНГОВЫЙ АУДИТ]
-всебічне, ґрунтовне, систе-матичне, незалежне, комплексне, періодич-не
дослідження (аналіз) маркетингової ді-яльності підприємства (організації,
фірми, компанії або їх підрозділів). Виявлення проблем, недоліків у діяльності
структури в процесі реалізації програм, планів, стратегії, невикористаних
можливостей і резервів, оцінка наявного потенціалу, а також розроб-ка
плану дій щодо поліпшення і вдоскона-лення маркетингу.
МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН [МАРКЕТИНГОВЫЙ ПЛАН]
- основний комплексний про-грамний документ (інструмент) координації маркетингових
дій. Розрізняють стратегіч-ний і тактичний плани. Стратегічний план миє
тривалі глобальні цілі й визначає перспек-тиву розвитку. Тактичний план
- орієнтова-ний на найближчу перспективу та вирішення завдань, зазначених
стратегічним планом.
МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН СТРАТЕГІЧНИЙ [МАРКЕТИНГОВИЙ
ПЛАН СТРАТЕГИЧЕСКИЙ] - документ, де зафіксовані глобальні програми, напрями
і цілі діяльності із заз-наченням засобів реалізації плану, виконав-чих
структур, реальних виконавців. Базу-ється на аналізі динамічних показників
роз-витку фірми і її потенційних можливос-тей на аналізі ринкової ситуації
та оцінках прогнозу розвитку ринку.
|