Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЧНИЙ [МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЧЕСКИЙ]
-маркетингова діяльність, спрямована на вивчення внут-рішніх і зовнішніх
можливостей фірми.
МАРКЕТИНГ СТРИМУЮЧИЙ (ДЕМАРКЕТИНГ) [МАРКЕТИНГ
СДЕРЖИВАЮЩИЙ (ДЕМАРКЕТИНГ)] - застосовується, коли попит на товари набагато
перевищує товар-ну пропозицію (дефіцит товарних ресурсів). У такому разі
передбачається підвищення цін, здійснюються рекламні заходи щодо пе-реключення
попиту на інші товари і вишу-куються можливості збільшення виробниц-тва
товарів або виявляються додаткові дже-рела надходжень товарів, яких не
вистачає (імпорт).
МАРКЕТИНГ ЦІЛЬОВИЙ [МАРКЕТИНГ ЦЕЛЕВОЙ]
-Див. Цільовий маркетинг.
МАРКЕТИНГ ЦІНОВИЙ [МАРКЕТИНГ ЦЕНОВОЙ]
-Див. Ціновий Маркетинг.
МАРКЕТИНГ, СПРЯМОВАНИЙ НА ЗАДОВОЛЕННЯ
ПОТРЕБ [МАРКЕТИНГ, НАПРАВЛЕННЫЙ НА УДОВЛЕТВОРЕНИЕ ПОТРЕБНОСТЕЙ] - визначає
споживчі потреби на-селення, розміри поточного і перспективно-го попиту,
оцінює реальні можливості задо-волення попиту і розробляє програми, шля-хи,
напрями і засоби вирішення цих завдань.
МАРКЕТИНГ, ЩО РОЗВИВАЄТЬСЯ [МАРКЕТИНГ
РАЗВИВАЮЩИЙСЯ] - застосову-ється при впровадженні маловідомих насе-ленню,
нових, але перспективних товарів. Використовують активні методи формуван-ня
попиту та розвитку торгівлі з метою заво-ювання ринку: демпінгові ціни,
активну рекламу, виставки, демонстрації товарів, безкоштовні лотереї,
дегустації з проведен-ням конференцій із покупцями за участю засобів масової
інформації.
МАРКЕТИНГОВА БАЗА ДАНИХ [МАРКЕТИНГОВАЯ
БАЗА ДАННЫХ] - впорядко-ваний, достатньо повний і постійно допов-нюваний
та обновлюваний: інформацій-ний масив (банк) відомостей (даних) про ін-дивідуальні
потреби населення, його різ-них соціальних груп, про демографічні змі-ни,
динаміку доходів, зміни кількості і по-ведінку потенційних клієнтів, про
ступінь забезпеченості товарами, особливо довгос-трокового користування,
ступінь масовості попиту, котрі необхідні для визначення стану, основних
параметрів і перспектив розвитку ринку і розробки стратегії діяль-ності
фірми.
МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА (МІС)
[МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИОННАЯ СИСТЕМА (МИС)]-маркетинго-ва структура,
що об'єднує фахівців-професі-оналів, забезпечених обладнанням, сучас-ною
технікою, методологією, здатною зібра-ти, узагальнити, оцінити, проаналізувати
і розподілити для подальшого користування інформацію про стан, динаміку
та перспек-тиви розвитку ринку, зміни його кон'юнкту-ри і скласти прогноз
для розробки стратегії фірми, прийняття відповідних маркетинго-вих рішень.
МАРКЕТИНГОВА КОРОТКОЗОРІСТЬ [МАРКЕТИНГОВАЯ
БЛИЗОРУКОСТЬ] - діяль-ність фірми, спрямована на одержання тим-часових
позитивних ефектів, намагання торговців зосереджувати увагу на реалізації
товарів, а не на задоволенні попиту насе-лення і розширенні сфери впливу
на ринку, що є безперспективним для фірми.
МАРКЕТИНГОВА ПРОГРАМА [МАРКЕТИНГОВАЯ ПРОГРАММА]
- система взаємозв'я-заних заходів, що визначають дію підприєм-ства-виробника
на певний час з усіх питань маркетингової діяльності. Формування М.п.
ведеться на основі даних з комплексного дослідження ринку, визначення
поточних і перспективних потреб та попиту потенцій-них споживачів із врахуванням
обраної стратегії і тактики маркетингу. М.п. є єд-нальною ланкою між збутовими
й комерцій-ними службами підприємства, а також науково-технічними, конструктор(.зькими,
тех-нологічними та виробничими службами.
|