Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
МАРКЕТИНГ ЗОВНІШНІЙ [МАРКЕТИНГ ВНЕШНИЙ]
-діяльність, що стосується ана-лізу і розробки концепції і програм залучення
зовнішніх чинників - виробництва товарів і надання послуг, встановлення
оптимальних цін, оптимізації схеми транспортування това-рів, вдосконалення
договірної практики тощо.
МАРКЕТИНГ КОНВЕРСІЙНИЙ [МАРКЕТИНГ КОНВЕРСИОННЫЙ]
- застосовуєть-ся за умов слабкого впровадження товарів (коли вони блокуються
на ринку конкурен-тами). За наявності стабільної пропозиції (значних товарних
ресурсів) застосовують-ся активні методи формування попиту: реклама, організація
виставок-продаж то-варів, лотерей, демонстрацій товарів, дегус-тацій продовольчих
товарів тощо.
МАРКЕТИНГ КОНЦЕНТРОВАНИЙ [МАРКЕТИНГ КОНЦЕНТРИРОВАННЫЙ]
- різно-бічний спектр маркетингової діяльності, що зосереджує зусилля
на конкретних ринках.
МАРКЕТИНГМАСОВИЙ [МАРКЕТИНГ МАССОВЫЙ]
-маркетингова діяльність, що сто-сується товарів масового споживання.
МАРКЕТИНГ МІКС [МАРКЕТИНГ МИКС] - набір
методичних та організаційних засо-бів, інструментарію для розв'язання
ком-плексу маркетингових завдань на товарно-му і регіональному ринках.
МАРКЕТИНГ ПІДТРИМУЮЧИЙ [МАРКЕТИНГ ПОДДЕРЖИВАЮЩИЙ]
- застосову-ється за сприятливої кон'юнктури, коли обсяги і структура
товарної пропозиції відпо-відають обсягам і структурі попиту, а товар
має стабільний попит і місце на ринку. М.п. передбачає використання засобів
для стабі-лізації становища на ринку: збалансова-ність цін, рівня маркетингових
витрат, куль-тури торгівлі і торгового сервісу, вдоскона-лення асортименту
і якості товарів, широку інформацію.
МАРКЕТИНГ ПОНОВЛЮЮЧИЙ (РЕМАРКЕТИНГ) [МАРКЕТИНГ
ВОССТАНОВИТЕЛЬНЫЙ (РЕМАРКЕТИНГ)] -підтримка життєвого циклу товару, що
втрачає попит на ринку із суб'єктивних причин. Для цього використовують
такі заходи, як зниження цін, додаткова реклама, поліпшення якості товарів,
упаковки, маркування тощо.
МАРКЕТИНГ ПРОБНИЙ [МАРКЕТИНГ ПРОБНЫЙ]
-маркетингова діяльність, спрямова-на на аналіз кон'юнктури товарного
ринку з метою оцінки можливостей нарощування ринків за умов, коли загальний
майбутній збут оцінюється на основі короткострокового обмеженого продажу
нового товару або но-вої послуги в межах певного регіону. При цьому компанія,
як правило, представляє їх на одному чи кількох ринках протягом ко-роткого
відтинку часу.
МАРКЕТИНГ ПРОТИДІЮЧИЙ [МАРКЕТИНГ ПРОТИВОДЕЙСТВУЮЩИЙ]
- засто-совується для отримання реалізації товарів соціальне або фізіологічно
шкідливих при вживанні (алкогольні напої, тютюнові виро-би з наповнювачами,
що містять канцероген-ні речовини). Застосовують антирекламу.
МАРКЕТИНГ СТИМУЛЮЮЧИЙ [МАРКЕТИНГ СТИМУЛИРУЮЩИЙ]
- різновид мар-кетингової діяльності за умови нульового (відсутнього)
попиту, коли з певних причин (здебільшого суб'єктивних) товари з високи-ми
споживними якостями не користуються попитом або попит вкрай обмежений,
особ-ливо на нові товари. М.с. здійснюється у та-ких випадках: коли товари
сприймаються покупцями як такі, що втратили всяку цін-ність; коли товари
не сприймаються на да-ному ринку; коли товари відсутні на ринку або ринок
не підготовлений для сприйняття даного товару. Відповідно до цього застосо-вуються
активні методи формування попи-ту, стимулювання торгівлі, надання сервіс-них
послуг, впровадження гнучкої політики цін, розробка заходів підвищення
конкурен-тоспроможності на власному ринку або ва-ріантів входження на
інші регіональні ринки.
|