ЛОТ НЕПОВНИЙ [ЛОТ НЕПОЛНЫЙ] -лот, що представляє
партію товару від повного лота.
ЛОТ ПОВНИЙ [ЛОТ ПОЛНЫЙ] - лот, що представляє
фіксовану за кількістю партію товару, цінних паперів, які продаються на
біржі, напр., 100 акцій.
ЛОТЕРЕЙНИЙ БІЛЕТ [ЛОТЕРЕЙНЫЙ БИЛЕТ] -
білет, який являє собою своєрідний цінний папір на пред'явника. Надає
право його власникові брати участь в розіграшу лотереї.
ЛОТЕРЕЯ [ЛОТЕРЕЯ] - форма добровільного
залучення державою або певною організацією грошо-вих коштів населення
за допомогою прода-жу лотерейних білетів. Частина коштів, що надійшли
від продажу лотерейних білетів, розігрується у вигляді грошових або речових
виграшів і тим самим повертається влас-никам щасливих білетів. У багатьох
країнах Л. проводять муніципалітети, благодійні спілки.
ЛОТЕРЕЯ-АЛЛЕГРІ [ЛОТЕРЕЯ-АЛЛЕГРИ] - різновид
лотереї, в якій виграші визначаються відразу ж після придбання лотерейних
білетів.
ЛОЯЛЬНИЙ [ЛОЯЛЬНЫЙ] - 1. Той, що тримається
у межах законності, іноді тільки зовнішньо, формально. 2. Той, що нейтрально
ставить-ся до когось, чогось.
ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ [ЛОЯЛЬНОСТЬ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ]
- переваги цільо-вої суспільної групи чи окремих споживачів щодо певних
товарів, послуг. За таких умов завдання маркетингу полягає у розробці
системи впливу, через засоби якої заінтере-сувати максимальну кількість
покупців до покупки товарів своєї торгової марки і збе-регти таку тенденцію
на тривалий час.
ЛУЇ, ЛУЇДОР [ЛУИ, ЛУИДОР] - золота 20-франкова
французька монета ХVІІ-ХVIII ст.
ЛУПА [ЛУПА] - прилад (збиральна лінза
або система лінз) для розглядання дрібних деталей.
ЛЬЄ [ЛЬЕ] - старовинна французька одиниця
відста-ні (4,444 км, або 5,555 км), яка становить 1/25° або 1/20° дуги
земного меридіана.
|