Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
КОНЦЕНТРАЦІЯ КАПІТАЛУ [КОНЦЕНТРАЦИЯ КАПИТАЛА]
- зосередження, нарощу-вання капіталу за допомогою з'єднання ка-піталів
різних власників, а також завдяки перетворенню прибутку в капітал, капіталі-зації
доходів.
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ (КОНЦЕПТУАЛЬНАЯ МОДЕЛЬ]
- загальне описання ло-гічної структури бази даних в термінах об'єктів
і зв'язків між ними, що не залежить від конкретної системи управління
базами даних.
КОНЦЕПЦІЯ [КОНЦЕПЦИЯ] (латин, con-ceptio-сприйняття)-
1. Система поглядів на певні явища, спосіб тлумачення явищ, дій, розуміння
теорії. 2. Форма і засіб на-укового пізнання, що є способом розуміння,
пояснення, тлумачення основної ідеї, теорії; науково обґрунтоване і логічно
доведене ви-раження основного змісту теорії, але на від-міну від теорії
воно ще не може бути втіле-ним у систему точних наукових понять. 3. В
економіці-система поглядів, помислів, що визначають основний напрям, стратегію
і тактику реалізації бізнесово-підприємниць-ких проектів, програм.
КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ [КОНЦЕПЦИЯ МАРКЕТИНГА]
- система (філософія) рин-кових відносин, котра стверджує, що запо-рукою
досягнення переваг на ринку і забез-печення стабільності функціонування
орга-нізації (фірми) є просування на ринок таких товарів (послуг) і за
такими цінами, які у більшій мірі відповідають потребам насе-лення, ніж
товари й послуги конкурентів.
КОНЦЕПЦІЯ ТОВАРУ [КОНЦЕПЦИЯ ТОВАРА] -
концепція диференціації маркетинго-вих заходів для кожного виду товару,
що ви-користовується в практиці маркетингу.
КОНЦЕРН [КОНЦЕРН] (англ. concern, букв.
- об'єднання) - одна з форм капіталістичних монополій. Велике об'єднання
багатьох ве-ликих формально самостійних промисло-вих, торговельних, фінансових
підприємств на базі спільних виробничих, фінансово-економічних та торговельних
інтересів, які пов'язані спільними договорами, фінансо-вим капіталом,
виробничими фондами, спільними інтересами на ринку та участю у спільних
комерційно-підприємницьких програмах. Вони здійснюють діяльність на основі
централізації функцій впровадження у виробництво досягнень науково-техніч-ного
прогресу, спільної інвестиційної, фінан-сової, зовнішньоекономічної та
іншої діяль-ності з метою завоювання панівного стано-вища на ринку, послаблення
конкурентів і одержання більшого прибутку. Засновники (члени, учасники)
К. об'єднуються навколо міцного головного підприємства, що тримає основний
пакет акцій, але зберігають фінан-сову й адміністративну самостійність,
хоча в рамках К. відбувається високий ступінь централізації управління
ринковими про-цесами, особливо у галузі інвестиційної та фінансово-кредитної
системи. Міжнародні К. називають транснаціональними, або муль-тинаціональними
(коли до них входять під-приємства багатьох світових держав).
КОНЦЕРН БАНКІВСЬКИЙ [КОНЦЕРН БАНКОВСКИЙ]
(від англ. concern-об'єднання фр. banque - конторка) - об'єднання бан-ків,
за якого великі банки (або холдинг-ком-панії) встановлюють фінансовий
контроль через контрольні пакети акцій над формаль-но самостійними банками.
КОНЦЕРН МУЛЬТИНАЦІОНАЛЬНИЙ [КОНЦЕРН МУЛЬТИНАЦИОНАЛЬНЫЙ]
- великі об'єднання концернів багатьох країн світу, пов'язаних спільними
великомасштабними програмами, спільними інтересами, спіль-ним капіталом.
КОНЦЕРН ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИЙ [КОНЦЕРН ТРАНСНАЦИОНАЛЬНЫЙ]
-концерн міжнародний, що об'єднує фірми, компанії, розміщені в різних
країнах.
КОНЦЕСІОНЕР [КОНЦЕССИОНЕР] (від ла-тин.
concessio- згода, дозвіл, уступка) - особа або підприємство (фірма), що
одержа-ли концесію.
|