Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления.
|
ІЛЮСТРАЦІЯ (ИЛЛЮСТРАЦИЯ] (латин. illus-
tratio, від illustro - освітлюю, пояснюю) - 1. Зображення, яке наочно
пояснює або до-повнює будь-якийдрукованийтекст^нолр., ма-люнок, фотографія,
таблиця, діаграма, кар-та, схема). 1. Наочне пояснення чого-небудь: наведення
прикладів у статті, промові тощо.
ІМ.... ІН...[ИМ.... ИН...] (латин, im...,
in...)- префікс, що означає заперечення, відсут-ність чогось або проникнення
в щось.
ІМЕННІ ЦІННІ ПАПЕРИ (ИМЕННЫЕ ЦЕННЫЕ БУМАГИ]
- цінні папери, видані на ім'я певної особи, яка має право їх викорис-товувати.
Див. також Акції іменні.
ІМІДЖ [ИМИДЖ] (від англ. image - образ.
зображення) - сформований і постійно під-тримуваний стабільний "образ",
враження людського середовища (клієнтів) та комер-ційних контрагентів
від товару (послуг), тор-гової марки підприємства (підприємця, біз-несмена,
ділової людини), які виготовляють цей товар: надають послугу. І. може
бути по-зитивніші негативним. В основі І. закладе-ні якісні показники
переваг одного різнови-ду виробу (послуг), марки підприємства, біз-несмена
відносно до іншої рекламної компа-нії. Формується і підтримується засобами
паблік рілейшнз і має велике значення при визначенні і зміцненні позицій
на ринку.
ІМІТАТОР [ИМИТАТОР] - програма або прилад,
які моделюють функціональні характеристики іншої програми або приладу.
ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ [ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ]
-числова економіко-математич-на модель досліджуваної системи, призна-чена
для використання у процесі машинної імітації.
ІМІТАЦІЙНИЙ ЛАГ (ИМИТАЦИОННЫЙ ЛАГ] - лаг
відставання, який, згідно з тео-ріями з питань технології, існує між вироб-ництвом
нової продукції країною-новато-ром і організацією виробництва її в інших
країнах. І.л. складається з лагу попиту (який відбувається тому, що нові
продукти не можуть розглядатися як досконалі замін-ники старих місцевих
товарів) і лагу реакції (що становить час між виробництвом ново-го продукту
в країні-новаторі та часом, коли потенційний виробник відповість на нього
організацією місцевого виробництва).
ІМІТАЦІЯ [ИМИТАЦИЯ] (латин, imitatio -
відтворювати, від imitor - наслідую)- 1. На-слідування та підроблення.
2. Створення об-разу, моделі економічного об'єкта або проце-су, його штучне
відтворення з метою дослі-дження, навчання, прогнозування.
ІМІТАЦІЯ В МЕНЕДЖМЕНТІ [ИМИТАЦИЯ В МЕНЕДЖМЕНТЕ]
- процес розробки мо-делі реальної ситуації і виконання експери-ментів
з метою передбачення можливої змі-ни ситуації.
ІММАТРИКУЛЯЦІЯ [ИММАТРИКУЛЯЦИЯ] (від ім...
і латин, matricula - список)-вклю-чення до списків.
|