Библиотека Воеводина _ "Загальна концепція маркетингу" / Е.В. Савельев


Українською мовою
 

Загальна концепція маркетингу
-Е.В. Савельев-


Мiнiстерство освiти Украiни Тернопiльський iнститут народного господарства
Е.В.Савельев - д.е.н.,професор ЗАГАЛЬНА КОНЦЕПЦIЯ МАРКЕТИНГУ
Навчальний посiбник
Вiдповiдальний за випуск: доц.Братко О.С.
Рецензенти:
Б.В.Андрушкiв, доктор економiчних наук, професор
А.М.Тибiнь, кандидат економiчних наук, доцент
Тернопiль - ТIНГ - 1992

А Н О Т А Ц I Я
У посiбнику зроблена спроба сформулювати цiлiсну концепцiю маркетингу. Особлива увага придiляеться питанням сутi маркетингу: його розумiнню як концепцii менеджменту. Розглянуто змiст найбiльш важливих напрямкiв маркетингу: стратегiчного, мiжнародного. Показано маркетинг як систему наук i у системi наук.

Библиотека Воеводина ... Главная страница





Тексты принадлежат их владельцам и размещены на сайте для ознакомления

Зміст

 

1. Поняття "Маркетинг"

 

2. Маркетинг як система наук і в системі наук

 

3. Маркетинг як спосіб мислення

 

4. Маркетинг як концепція менеджменту

 

5. Маркетинг і стратегічний менеджмент

 

6. Міжнародний маркетинг

 

Література